svar på tal!



Som vanligt drar samma person förhastade slutsatser men får väll förklara
eftersom hon inte verkar förstå va jag skrivit i min blogg?..


ja när Prinsen är inriden och vi tränat ska vi ut på banorna och tävla, har ALDRIG
sakt att jag ska börja med lokala tävlingar. Och ja jag ska tävla honom med stora
hästar sen eftersom jag fyllt 18 år och inte får tävla ponny nästa år..
Men Prinsen e välldigt skygg och väldigt hingstig så jag kommer börja med små
tävlingar typ som pay'n jump sen när de går bra tar vi lokala och ser hur långt vi kommer.
Kommer ju även tävla honom i dressyr eftersom han har sånna fina steg och gör otroliga
längningar på stegen, men nu vet du iaf hur de ligger till.
Men om du ska fortsätta säga imot elr klaga så behöver du inte kommentera för de är
bara onödigt då :) okej tips tar jag imot men inte klagomäl o skit..

Kommentarer
Postat av: sarah

Om det är en ungponny du har får du ju starta avd B. Det kommer den ju ändå göra om den hade en junior på ryggen, så det är att rekommendera :)( jag rider avd B men min ponny som är till salu) Eftersom det även kan bli problem med avståndet när hästen inte räcker fram. Men det blir säkert bra hur du än gör men några tips bara :) lycka till!

2010-07-07 @ 17:26:30
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du aldrig tänkt på att dessa "klago" kommentarer kan vara sanning. Och du kanske borde tänka om.

Du kommer ju inte komma någon vart på ponnyer endå längre. De är ju inte direkt bara jag som påstår saker har man ju sett.

2010-07-07 @ 19:47:49
Postat av: nicole hartwig - hästblogg

sv: okej. Men det är en c ponny? på hästtävlingar är det storhästavstånd och så stor galopp har inte din ponny. Kommer bli svårt för ponnyn och tråkigt att den inte får tävla höga klasser pga ryttaren. Den kan ju hoppa och komma långt.

2010-07-18 @ 00:22:24
URL: http://nicolehartwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0